Brev:
Rugbrødshapsere og mad i halsen
20. november 2011
Alder:
8 mdr.
Rugbrødshapsere og mad i halsen
Hej Helen,
Jeg har nu et spørgsmål vedr. mad. Min søn er snart 8 mdr. og skal i gang med rugbrødshapsere. Hvor små skal de være for at han ikke kløjes i dem her i starten?
Når han sidder med et stykke agurk, propper han det gentagne gange helt ind i munden og jeg må så fiske det ud, hvorefter han brækker sig, så jeg har været lidt forsigtig med at give ham for meget selv at sidde med. Men han skal jo selvfølgelig lære det.. Er bare så nervøs for at han skal få det alt for galt i halsen.
Hvis han eks får en lillebror ost skal han så sidde med hele stykket eller kun små bidder? Hmm nok lidt pylret, men ikke desto mindre væmmeligt, når han sidder med maden og ikke kan få det ud igen.
Med venlig hilsen
En mor:-)